czwartek, 18 lutego 2016

Wasze propozycje na pixel arty!

Hej! 
Być może wiecie o tym, że coraz więcej osób nudzi się tryb jednoosobowy, gdyż ile można grać na jednym świecie gdzie już wszystko mamy odkryte? :) 
Dlatego postanowiłam że pobawię się trochę w budowaniu Pixel artów :) 
Jeśli post zobaczy i skomentuje dużo osób, to zbuduję coś co zaproponujecie w komentarzach i wstawię zdjęcie na blogu.
Tylko niezbyt trudnego, żebym dała radę XD 
Każdy kto zobaczył posta, pozostawia po sobie ślad! :D 
Czekam na propozycje, besos! :* 

sobota, 13 lutego 2016

REAKTYWACJA BLOGA

Heja! 
Dawno mnie tu nie było, niestety. 
Chciałabym wam ogłosić, iż WRACAM na bloga! 
Jeszcze dokładniej nie wiem co jaki czas będą posty, ale myślę że jak będę miała czas to coś tam wstawie :P 
Do zobaczenia! 

sobota, 14 listopada 2015

Rozejrzenie sie po jaskini

W ostatnim poście pisałam, że chciałabym znaleźć jakiś spawner zombie albo szkieletów. I tak kopałam w poszukiwaniu diamentów, i trafiłam na ogromną jaskinię. Pary razy chodziłam w kółko, więc zaczęłam kopać w jeden bok, potem drugi, i znalazłam spawner zombie. 

W skrzynkach, nie będę ukrywać, na bogato. Siodła, żelazo, wiaderka, książka enchantowana:) I jeszcze wiele innych rzeczy.
Na razie myślę co dalej zdziałać z tym spawnerem:) 
Obok spawnera znalazły się także DIAMENTY! <3 :) 

Awww :* 
Marzy mi sie tyle diaxów. Zazwyczaj grałam na kodach to wystarczyło że wpisałam komendę i już miałam dużo diamentów.. A teraz trzeba KOPAĆ! Pff.. :D 
To jest bardzo monotonne zajęcie.. Ale jak będzie ich dużo to wiele przedmiotów można zrobić;) 

piątek, 13 listopada 2015

Krótka prezentacja świata

Tak jak pisałam ostatnio, dzisiaj pokażę wam co dzieje się na moim świecie.
Otóż gram na nim niedługo, a myślę że i tak jak na razie fajnie wygląda:)


Może nie dużo jest zrobione ale zawsze coś :) Będę na tym świecie budowała jak najwięcej rzeczy , spróbuję go ciągle ulepszać;) Ostatnio troszku kopałam w ziemi, znalazłam 6 diamentów :D :D W jednym jak to się mówi "złożu". 



Nawet nie wiecie jak się cieszyłam z tych diamentów :* 
A najlepsze jest to że wgl nie spodziewałam się tego XD  
Hahh.. Potem poszłam w poszukiwaniu krów, gdzieś daleko i znaleźć drogi nie mogłam ale na szczęście stawiałam co jakiś czas pochodnie bo przypuszczałam że się zgubię.. :D Niczym Jaś który rzucał za sobą okruszki:P 
Teraz myślę co mogę zbudować jeszcze :) Może jakiś kościół.. Albo najlepiej by było znaleźć spawner zombiaków albo szkieletów :D :D :D Miałabym expiarkę .. 
Nie wiem czy mam jeszcze do kogo pisać na tym blogu.. Więc napiszcie w komentarzach czy chcecie żebym go nadal prowadziła, i co poprawić:) Buska :*

czwartek, 12 listopada 2015

DAWNY POST / Starocie ;)

Hejooo :3 Przepraszam was bardzo za moją niesystematyczność na blogu:D  Tak...:* Dzisiaj post bardziej na luzie, pokażę wam dzisiaj co zrobiłam na moim świecie ! Miłego oglądania ^^ A tak poza tym, kto oglądał wczoraj live'a ReZi'ego z GTA V  ? Bo ja tak :3




















Mój dom od środka :) Za obrazem kryje się kolejne przejście do "sekretnego pokoju"..  Hahh bójcie się. Niestety sama nie pamiętam texture packa jakiego tu widać bo ogólnie post miał być już dawno wstawiony haha :D A w tym czasie pobrałam nowego Minecrafta bo czyściłam kompa :D Więc.. :) W następnym poście będzie więcej o moim świecie :D 

sobota, 24 stycznia 2015

Życie z shaderami w minecraft jest lepsze!

Hejka. W dzisiejszym poście pokażę wam że życie jest lepsze w Minecraft kiedy mamy wgrane shadery! Shadery to cienie, ale i fantastyczne efekty które wyglądają bardzo realistycznie :* Zamieszczę tu kilka ss na którym pokazany jest świat Minecrafta w tej modyfikacji, oraz wstawie link do filmiku na którym jest pokazane jak je pobrać i poprawnie zainstalować do Minecrafta :3 








I to nie wszystko :* Można to mieć na serwerach jak ja tutaj na serwerze mysg.pl na skywars'ach. Filmik z pobraniem i zainstalowaniem shaderów :FILMIK :)

czwartek, 4 grudnia 2014

Wgrywanie skinów i ich stwarzanie

Co to jest skin ?   
Jak go zrobić i wgrać do minecrafta ?  

Siemanko, w dzisiejszym poście pokażę wam jak zrobić skina w Minecraft.
 
Zacznijmy od tego że niektórzy mają premki :D Jeżeli masz premium to nawet nie patrz , bo ty możesz zmieniać skina i mieć go cały czas. Jeżeli mamy pirackiego minecrafta lub MinecraftByZyczu (to też piracki minecraft nie łudźcie się) to musimy :

1. Wejść na stronę na której możemy tworzyć skiny np. Miners Need Cool Shoes 
2. Są tam zakładki takie jak :
gallery - wybieramy z gotowców lub Editor - robimy własnego skina od podstaw. 
         
3. I teraz zaczynają się schody ... jeżeli mamy minecrfat by zyczu to robimy to co napisałam 
--------->  
  1. Zaloguj się na stronie przy użyciu twojego nicku z gry oraz hasła do serwera. Jeżeli nie masz jeszcze konta, wejdź na dowolny serwer by Zyczu i zarejestruj się komendą/register
  2. Wybierz z menu rozwijanego w prawym górnym rogu link Zmień skina (pojawi się po zalogowaniu)
  3. Teraz masz do wyboru dwie opcje:
    • Wgraj skin ze swojego komputera - jeżeli masz plik PNG ze skinem, który ściągnąłeś z internetu, lub też samemu narysowałeś specjalnym programem.
    • Skopiuj skina od innego gracza - jeżeli chcesz mieć taki sam skin, jak jakiś gracz ma ustawiony, to wybierz tą opcję i podaj nick tej osoby!
  4. Skoro już zmieniłeś skina, zainstaluj mod na skiny! W minecraft by zyczu, mod na skiny jest już wgrany więc nie ma się co przejmować!! 
Jeśli mamy zwykłego minecrafta to wchodzimy w : 
  • Start i wpisujemy %appdata% 
  • Następnie wchodzimy w Minecraft , potem folder bin, i otwieramy minecraft za pomocą : albo 7zip albo Winrar. 
  • Wchodzimy w folder z teksturami gry, czyli obrazami przypisanymi do każdej rzeczy, zwierzęta - tam jest nasz Steve . 
  • Gdy już weszliśmy tam to wystarczy podmienić plik normalnego steva na naszego skina. I to tyle... teraz pokażę wam niektóre skiny z tej strony.